VEELGESTELDE VRAGEN

   

CONTACT:

*Ik heb SPOED !

Jaa, wij doen ook SPOED dienst werkzaamheden. Hiervoor hebben een speciaal SPOED nummer, dit nummer kunt u vinden op onze website onder het kopje SPOED.

 

Kijk voor meer informatie onder het kopje SPOED

SPOED NUMMER: 0649578578

Ik heb jullie kantoor gebeld maar krijg voicemail?

Soms kan het zo zijn dat wij door drukte op kantoor minder goed bereikbaar zijn.

Hiervoor kunt u ons directe 06 nummer bellen (0682167167), u kunt ons ook op dit nummer een WhatsApp bericht sturen.

Hier kunnen wij gemakkelijker en sneller op reageren inplaats van op onze mail.


MOBIEL: 0682167167

WHATSAPP: +3182167167

SPOED: 0649578578

*indien u een Whatsapp stuurt, stuur altijd informatie over de werkzaamheden, uw naam, uw adres en foto's.

Hoe kan ik jullie nog meer bereiken?

U kunt ons bereiken via ons kantoornummer, mobiel nummer of via de Whatsapp.

 

Kantoor: 0237810781

Mobiel: 0682167167

Whatsapp: +31682167167

Kan ik ook een Whatsapp bericht sturen met informatie en foto's?

Jaa zeker, graag zelfs!

U kunt via ons directe 06 nummer (+31 06 82 167 167) een Whatsapp bericht sturen, hier kunnen wij sneller en gemakkelijker reageren.

Tevens kunt u ook op dit directe nummer bellen, hierdoor kunnen wij makkelijker terug bellen!

 

WHATSAPP: +31682167167

Ik heb een mail gestuurd i.v.m. een grote verbouwing voor aanvraag van een offerte. Ik heb nog geen reactie?

Door vele aanvragen omtrent 'Grote verbouwingen', is onze offerte begrotingstijd voor het opmaken van een offerte erg druk en vol!

Hierdoor kan de reactie erg lang duren... Dit komt doordat wij in de week een x aantal uren inplannen voor het opnemen en/of maken van offertes.

*** Wel is het zo dat nadat wij de offerte hebben opgenomen, wij tijd inplannen om de offerte af te maken voordat wij een nieuwe offerte opnemen.

ALGEMEEN:

Wat is jullie werkwijze?

Stappenplan:

Stap 1: U neemt telefonisch contact op of u stuurt een Whatsapp bericht met de volgende informatie:

- Naam

- Adres

- Uw verzoek/ probleem

- Foto's

(hoe meer informatie, hoe beter)

Stap 2: Wij sturen u onze tarieven of offerte

Stap 3: U geeft akkoord

Stap 4a: Wij bellen/ Whatsappen uw voor het maken van een bezoekafspraak

Stap 4b: U belt/ Whatsappt ons voor een afspraak

(Let op: er kan een reactie tijd tussen zitten, voor direct antwoord/ afspraak bel met onze SPOED service)

Hoe weet ik of jullie eerlijk werk uitvoeren?

U kunt ons herkennen aan ons vaste adres en ons lokale 023 telefoonnummer.

Onze klanten schrijven echte reviews via Google.

U heeft tevens ook niet direct af te rekenen.

 

En wij zijn uitgeroepen tot: #2 van Beste en Meest Betrouwbare Loodgieter van Haarlem! 

Gaan jullie netjes te werk?

Wij doen ons uiterste best om netjes, professioneel en eerlijk te werk te gaan. Dit kunt u merken wanneer de monteur bij u over de vloer is.

FINANCIEEL:

Kan ik nog iets doen om kosten te besparen? €

Jaa zeker, u kunt de volgende dingen doen om te zorgen dat de loodgieter zijn werk kunt versnellen.

 

- Zorg voor parkeerplek voor de deur (dit scheelt in en uit laden van gereedschap, materiaal etc.)

- Maak ruimte voor de loodgieter op de plek waar hij zijn werkzaamheden moet uitvoeren.

- Indien uw woont in een buurt met betaald parkeren en uw in bezit bent van een bezoekersregeling, meld het kenteken van de loodgieter aan. (via een bezoekersregeling betaal je vele malen minder, geef dit vooraf aan)

 

Dit scheelt tijd voor ons en kosten voor uw, WIN-WIN

Wat zijn jullie tarieven?

Voordat we een bezoek afspraak met u maken, sturen wij onze tarieven en algemene voorwaarden door naar de e-mail en/of Whatsapp.

Hoe kan ik afrekenen?

U hoeft niet direct af te rekenen.

Bij het voldaan van de klus wordt er een werkbon ingevuld waarna u achteraf via de mail netjes een factuur van ontvangt via de e-mail.

U krijgt achteraf een gespecificeerde factuur, hier ziet u het aantal gebruikte materialen en de hoeveelheid arbeidsuren etc.

Ben ik verplicht om gelijk af te rekenen als ik de SPOED DIENST bel?

Nee, u hoeft niet direct te betalen. U krijgt achteraf netjes een gespecificeerde factuur via de mail. Hier ziet u het aantal gebruikte materialen en de hoeveelheid arbeidsuren etc.

MILIEU:

Waarom rekenen jullie een éénmalige milieu/emissie toeslag?

Om te voldoen aan de strenge invoering van de nul-emissiezone in Nederland, mogen in de toekomst alleen nog uitstootvrije bestel- en vrachtauto's rijden. Dit zijn landelijke afspraken die ervoor zorgen dat er een gezondere leefomgeving is en een beter klimaat. Emissievrije voertuigen zorgen voor minder CO2-uitstoot, een schonere lucht en minder verkeerslawaai.

[bron Rijksoverheid]

 

Wij als ondernemer zijn verplicht om ons te houden aan deze regels die ons opgelegd zijn. Om te zorgen dat wij in de toekomst ook u van dienst kunnen zijn, zullen wij een symbolisch bedrag rekenen van €5,-

 

Meer informatie? Kijk op de website: www.opwegnaarzes.nl/bedrijven


    

Kies voor kwaliteit, ga voor een gediplomeerde installateur